Autoalarm V24 – szczegółowy wykaz funkcji

- obsługa za pomocą pilotów z niepowtarzalnym, dynamicznie zmiennym kodem
- opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika w pojeździe (BSI)
- blokowanie samochodu przed odjazdem
- sygnalizacja kierunkowskazami (miganie naprzemienne z zabezpieczeniem anty-zwarciowym)
- dioda sygnalizacyjna LED
- czujniki krańcowe zabezpieczające drzwi i klapy
- czujnik uderzeniowy
- czujnik ruchu wewnątrz kabiny
- czujnik holowania i przechyłu
- czujnik zbicia szyby (glass)
- czujnik zbliżeniowy (wytwarza strefę ochronną strefę wokół pojazdu)
- funkcja anty-napadowa i anty-porwaniowa
- funkcja PANIC umożliwiająca załączenie alarmowania z pilota
- wbudowany dwuobwodowy immobiliser ( blokuje: zapłon, rozrusznik, komputer, wtryski, paliwo itp.)
- zdalne otwieranie klapy bagażnika
- zdalne otwieranie klapki wlewu paliwa
- sterowanie zamkiem centralnym
- funkcja domykania szyb elektrycznych
- funkcja automatycznego ryglowania zamka w czasie jazdy
- ciche lub głośne sterowanie alarmem
- automatyczne dozbrajanie po przypadkowym rozbrojeniu
- uzbrojenie alarmu bez czujników dodatkowych ( np. podczas zostawienia psa w pojeździe)
- test wyłączników drzwi i klap podczas uzbrojenia
- test czujników dodatkowych podczas uzbrojenia (np. czujnik uderzenia czy ruchu)
- pamięć o alarmie sygnalizowana podczas rozbrojenia systemu
- prealarm - alarm ostrzegawczy
- sygnalizacja niedomkniętych drzwi podczas włączania alarmu
- możliwość uzbrajanie alarmu z uszkodzonym czujnikiem
- kontrola ilości pilotów wprogramowanych do centrali
- cicha praca centrali, uniemożliwiające jej lokalizację w pojeździe
- zabezpieczenia elektroniczne wyjść alarmu przydatne w sytuacji celowego robienia zwarć i przepięć
- głośna syrena z własnym zasilaniem
- praca w instalacji o napięciu 12V – 30V (pojazdy osobowe, ciężarowe i maszyny budowlane)
- opcja sterowania elektryczną bramą garażową
- opcja obsługi bezprzewodowych czujników ochrony garażu.
- wbudowany automatyczny włącznik świateł do jazdy dziennej
- możliwość podłączenia systemu monitoringu POINT-GPS
- możliwość podłączenia powiadomienia GSM (łączność z telefonem komórkowym użytkownika)
- indywidualnie ustawiany kod PIN do obsługi i programowania autoalarmu
- tryb serwisowy umożliwiający oddanie auta do serwisu bez oddawania pilotów i identyfikatorów
- ukryty wyłącznik do dezaktywacji systemu w przypadku awarii